По-добрата енергийната ефективност на сградите може да намали риска от преждевременна смърт

By Knauf Insulation
July 29, 2016

Подобряването на енергийната ефективност на сградите може да изиграе ключова роля за намаляване замърсяването на въздуха, според скорошно проучване на Асоциацията на Европейските производители на Изолационни материали (EURIMA).

Подобряването на енергийната ефективност на сградите може да изиграе ключова роля за намаляване замърсяването на въздуха, според скорошно проучване на Асоциацията на Европейските производители на Изолационни материали (EURIMA).

Новината бе публикувана в момент, в който доклад на Международната Агенция по Енергетика (IEA) разкри, че 6,5 млн. случая на преждевременна смърт годишно вероятно се дължат на замърсяване на въздуха

В т.нар. доклад Сценарий за чист въздух, който представлява икономически ефективна стратегия за намаляване на замърсяващите емисии с повече от 50%, се казва: „Ако не се промени начинът на производство и на използване на енергия в света, унищожителната цена на замърсяването на въздуха, която плащат хората с живота си, ще става все по-висока“.

Санирането на жилищата, свързано с повишаване на тяхната енергийна ефективност, може да допринесе за по-доброто качество на въздуха, се казва в проучването на EURIMA. Ние бихме добавили, че е важно материалите, използвани за изолация на реновираните сгради, да предлагат дългосрочно, безопасно решение, вкл. пожаробезопасност на тези сгради, каквито свойства притежава единствено топлоизолацията от каменната и стъклена минерална вата.

Проучването установява, че праховите частици, замърсяващи въздуха, могат да бъдат намалени с 9%, а серният диоксид в Европа – с 6,3%, ако се използва модел, основаващ се на намаляване на енергопотреблението с 2% годишно в 25 Европейски държави, за периода от 2005 до 2020 година. 

Използвайки същия модел, проучването заключава, че 78 678 човешки живота годишно би могло да бъдат спасени в Европа, както и да бъдат предотвратени 7 173 случая на хронични бронхити, което би позволило на обществото да спести 6.64 млрд. евро годишно ненужни медицински разходи.

„Knauf Insulation (Кнауф Инсулейшън) непрекъснато работи, за да може продуктите за изолация, произвеждани от компанията, да спомагат за повишаване на качеството на въздуха вътре в помещенията“, споделя Vincent Briard, Ръководител на отдел Устойчиво развитие в Knauf Insulation.

„Нашата стъклена и каменна вата за изолация, произведа с  иновативната ECOSE Technology, например, е сертифицирана от Eurofins с най-високото, Златно ниво, според Регламента за Качество на Въздуха в затворени помещения.  Кнауф Инсулейшън е първата компания в бранша, която получи толкова високо отличие.”

В допълнение, продуктите за топлоизолация с ECOSE технологията на Кнауф Инсулейшън не съдържат никакви формалдехиди, нито пък акрилни или други изкуствени добавки.

„Въпросът за качеството на въздуха вътре в помещенията има пряко значение за здравето на хората и излиза на преден план, особено, когато се касае за реновиране на училища, болници или домове за възрастни хора,“ казва Vincent Briard. „Днешният доклад на IEA още веднъж подчертава благотворното влияние върху здравето на хората, което може да бъде постигнато в резултат на по-чистия въздух.“

160627WEOAirPollution.PNG

Новини
Кампанията „Устойчиви заедно 3“ за фасадна топлоизолация с каменна вата на Кнауф България и Кнауф Инсулейшън се провежда за поредна година, като резултатите показват все по-висок интерес от крайни клиенти, монтажници и фирми в строителния бранш.

Връчване на наградите на победителите от кампанията „Устойчиви заедно 3“

Кампанията „Устойчиви заедно 3“ за фасадна топлоизолация с каменна вата на Кнауф България и Кнауф Инсулейшън се провежда за поредна година, като резултатите показват все по-висок интерес от крайни клиенти, монтажници и фирми в строителния бранш.

В тазгодишната кампания участниците бяха отново в две категории – собственици на сгради (крайни клиенти) и монтажници (бригади).

За всички реализирани обекти по кампанията експерти на Кнауф и Кнауф Инсулейшън оказаха безвъзмездно пълна професионална консултация, съдействие и контрол по време на монтажа на фасадната топлоизолация за максимален енергоефективен резултат и възвръщаемост на инвестицията.

Участниците, изпълнили условията на Кампанията, участваха в томбола за специални награди.

На 29-ти ноември в присъствието на адвокат Диана Колева, чрез специализиран софтуер, бяха изтеглени на случаен принцип победителите – по един от всяка категория:

Ø  Калин Павлов печели гифт карта на стойност 2000 лв. в категория „Собственик“.

Ø  Ведат Ашим печели гифт карта на стойност 2000 лв в категория „Монтажник“

 

Официалното връчване на наградите се проведе на 7-ми февруари в централния офис на Кнауф България.

Тодор Тодоров –мениджър продажби на Кнауф Инсулейшън ЕООД връчи сертификат и гифт карта на стойност 2000 лв. на Калин Павлов.  

Щастливият участник сподели, че е избрал да участва в Кампанията заради доверието във високото качество на продуктите на Кнауф и Кнауф Инсулейшън. Основен аргумент за него е бил качественият контрол от страна на специалистите на двете Кнауф компании по време на целия процес на полагане на фасадната топлоизолация с каменна вата. Той сподели удовлетворението си от партньорите в процеса и даде висока оценка на пълната и лесно достъпна информация в сайта на Кампанията и социалните мрежи.

Видин Бошнаков – търговски директор на Кнауф България, връчи наградата на победителя в категория „Монтажник” - Ведат Ашим.

Ведат сподели, че е решил да участва в Кампанията, заради богатия професионален опит на своята бригада с материали на Кнауф и Кнауф Инсулейшън в България и в чужбина и има доверие на доказаното им качество.

И двамата победители заявиха, че вече са препоръчали Кнауф системата за фасадна топлоизолация с каменна вата на свои близки и познати.

Екипът на Кнауф България и Кнауф Инсулейшън пожелава на Калин Павлов къща, изпълнена с топлина и радостни моменти, а на Ведат Ашим – още много успешни проекти, с които да доказва своя професионализъм.

23.02.2024