Клиентът - в основата на новата идентичност на Knauf Insulation

News posted on 21.08.2017 on Corporate and Events

image1

Knauf Insulation празнува 15 години успех с нова философия и нова бранд идентичност.

Преди 39 години германската група Knauf закупува първата си фабрика за минерална вата.

Преди 15 години е създадена компанията Knauf Insulation – производител на каменна и стъклена минерална вата и част от група Knauf.

Днес Knauf Insulation е един от водещите производители на топлоизолационни материали в света.

През 2017 година Knauf Insulation празнува своя забележителен 15 годишен ръст с нова философия и нова бранд идентичност.

“От самото си създаване през 2002 г. като компания, част от Група Knauf, Knauf Insulation следва потребностите на клиентите си и поставя постоянни предизвикателства със своите иновации пред производството на изолационни материали“.
Това заяви генералният изпълнителен директор на Knauf Insulation Жан-Клод Карлин и допълни:

“Новата бранд идентичност пази символите на нашето наследство, като същевременно отразява нарастващите стремежи на компанията и амбициозната ни визия за бъдещето.”

image2


“Knauf Insulation ще продължи да осигурява устойчива, безвредна и енергийно ефективна топлоизолация. Нашата цел е да бъдем най-надеждният партньор в света, производител на изолационни материали, който предоставя интелигентни решения и висококачествени услуги“
, категоричен бе г-н Карлин.

„Създаването на стабилни взаимоотношения с нашите клиенти е в основата на дългосрочните ни планове. Новият бранд остава верен на ценностите на компанията и на Група Knauf, но същевременно показва, че сме готови за бъдещето. В него поставяме не само предизвикателства пред нас и нашата индустрия, но и залагаме като основен приоритет потребностите на своите клиенти“, завърши генералният изпълнителен директор.

CHALLENGE. CRETE. CARE.

image3

„Challenge. Create. Care.“ ясно дефинира какво ще води компанията към бъдещите успехи:

image4

През втората половина на 2017 г. Knauf Insulation организира серия обучения и работни срещи „Challenge. Create. Care.“ във всички свои звена, за да може да мотивира служителите си да преосмислят традиционните концепции, да повишат своята креативност и да имат идеи за постоянно развитие, което ще гарантира, че клиентът ще бъде в основата на всичко, което Knauf Insulation прави като компания.

Knauf Insulation започва разпространяването на изцяло нови детайлни брошури и каталози, съдържащи техническа информация за разширеното от 2017 година продуктово портфолио на компанията.
Това е първа стъпка, чиято цел е да улеснени клиента при избора на най-подходящите за дадено конструктивно решение топлоизолационни продукти от каменна и стъклена минерална вата:

Решения и продукти 2017

Приложение и спецификация на минералната вата

Homeseal LDS мембрани