Клиентът - в основата на новата идентичност на Knauf Insulation

News posted on 21.08.2017 on Corporate and Events

Knauf Insulation празнува 15 години успех с нова бранд идентичност и нова философия

„Още от началото на 2002 г., когато е създадена като филиал на Knauf Group, Knauf Insulation винаги е следвала потребностите на клиентите си и непрекъснато е поставяла предизвикателства пред индустрията на изолационни материали със своите иновации“. Това заяви генералният директор на Knauf Insulation Жан-Клод Карлен и допълни:

Новата бранд идентичност почита нашето наследство, но същевременно отразява нарастващите стремежи на компанията и амбициозната ни визия за бъдещето.

Knauf Insulation ще продължи да осигурява устойчива, безопасна и енергийно ефективна изолация, но целта ни е да бъдем най-надеждния партньор в света в областта на изолацията, който предоставя интелигентни решения и висококачествени услуги“, категоричен бе Карлен.

„Създаването на стабилни взаимоотношения с нашите клиенти е в основата на дългосрочните ни планове. Новият бранд остава верен на ценностите на компанията и на Knauf Group, но същевременно показва, че сме готови за бъдещето. В него поставяме предизвикателства не само пред нас и нашата индустрия, но най-напред се съобразяваме с потребностите на клиентите ни“, завърши генералният директор.

„Challenge. Create. Care.“ ясно дефинира какво ще води компанията към бъдещите успехи.

Challenge: Knauf Insulation ще продължи да поставя пред себе си нови предизвикателства и да развива нови концепции и начини, по които да възприемаме изолацията и сградите.

Create: Knauf Insulation ще продължи да създава иновативни решения, които поставят нови стандарти в индустрията – базирайки се на досегашните резултати, които включват и революционното свързващо вещество на био основа ECOSE Technology, и решенията за зелени покриви Urbanscape.

Care: Knauf Insulation ще продължи да се грижи за онова, което е наистина важно – клиентите, колегите, обществото и планетата.

През втората половина на 2017 г. Knauf Insulation ще стартира серия уъркшопове „Challenge. Create. Care.“ в цялата компания, за да може да предостави на служителите си възможност да намерят нови начини за преосмисляне на традиционните концепции, да повишат своята креативност  и да имат идеи за постоянно подобрение. Това ще гарантира, че клиентът ще бъде в основата на всичко, което Knauf Insulation прави като компания.